Min sidste undervisningsdag på skolen

Så er der pludselig gået 6 uger og jeg er kommet til min sidste undervisningsgang, hvor jeg skal tage afsked med børnene og lærerne. Der bliver tumlet godt omkring og børnene er helt vilde med at få taget billeder. Stemningen er god i lokalet, også selvom jeg fornemmer at børnene de søger en smule mere kontakt til mig end sædvanlig i form af opmærksomhed og knus.

Nedenunder kan du se et par af de mange billeder (portrætter såvel som gruppefoto som Jagedish og jeg vi tog.

Her får jeg overrakt en gave og et certifikat. Gaven er et lille hus, hvorpå der står “Token of Love”.

De sidste gruppebilleder inden jeg tager afsked med dem alle. Det er meget hårdt at tage afsked, da de alle hver især har været så fantastiske og skønne at møde samt at undervise.

Skriv en kommentar