Min sidste dag i Gaighat

Evaluering

Nu er 6 uger med frivilligt arbejde ved at få sin ende. Evalueringen et vigtigt læringspunkt fremover i forhold til at sætte gang i reflektioner omkring hvad der har fungeret godt og mindre godt igennem mit voluntør ophold.

Jeg syntes, at det var mest passende at sætte evalueringens processen i gang i disse skønne natur omgivelser frem for de grå kontor vægge.

Med kridt tegner jeg en glad og en sur smiley, som får hver sin kolonne. Herfra siger vi på skift hvas der har fungeret godt henholdsvis mindre godt med henblik på mit voluntør ophold.

Certifikat overrækkelse og taler

Her får jeg overrakt et certifikat indrammet i en meget smuk sølv ramme. Herefter holder alle i lokalet en for en tale for mig, og jeg naturligvis for dem. Det er meget overvældende!

Dagen bliver afsluttet med fest om aftenen og derfra afsted tidligt næste morgen med bus til Kathmandu.

Skriv en kommentar